lördag 23 februari 2013

Vårtecken och nystning

 

Lite vårkänsla trots all snö. Omplanterade och beskurna pelagoner! Det finns hopp om att våren snart kommer.

Jag har inte visat min födelsedagspresent som jag fick i höstas. En garnvinda och en nystmaskin. Perfekt!

Så igår när det var min lediga fredag så nystades det garn. Och alla hjälpte till.

Med lite assistans så kom dom igång och vevade nystan för glatta livet.

Tillslut blev det tjusiga nystan! Garnet som ska bli tröja till stortroll, Cascade, är redo för stickning.

 

3 kommentarer:

  1. Åhhhh, vilka fina pelargoner!!!! (Jag har totalt misslyckats med mina övervintringar :(

    Ni ser ut att ha haft en mysig stund! Krama om stortroll och lilltroll från moster!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som en bra och rolig ledig dag med härliga ungar.Kram från mormor !!

    SvaraRadera