fredag 17 augusti 2012

Lite stolt...

Var ska man skryta om inte i sin egen blogg!

Alla stickares mecka är Ravelry. Där finns hur mycket mönster som helst, diskussionsforum, grupper där man kan fråga massor med saker om allt som gäller stickning. Har man ingen inspiration att hitta på något att sticka är det dit man ska bege sig :-)

Jag lägger upp alla mina projekt på ravelry, det är den listan som syns till höger under pågående projekt. Och när det är klart så lägger jag oftast upp en bild på det färdiga resultatet. Nu ville en designer som lagt upp ett mönster använda min bild på mitt färdiga projekt på sin mönstersida. Så roligt!

Det är den här bilden, på min stickade lampskärm som hon använder.

 




3 kommentarer:

  1. va roligt, det blir ett erkänande på det du gjort, att det är bra. kram

    SvaraRadera
  2. Klart du ska vara stolt!!! Det är ju fantastiskt roligt :o)
    Jag blir ju stolt över att ha en så proffsig syrra! *ler*
    Grattis!

    SvaraRadera