söndag 1 april 2012

Tips på app!

När jag fick min Iphone i somras blev jag helt frälst, den är fantastisk helt enkelt. Jag säger som stortroll - jag tror jag är lite kär i min telefon (fast i hans fall handlar det om Nintendo Mario Cart ;-)). Och nu har jag ju insett att det även finns massor av användbara appar för mig som stickar. En som är helt fantastisk är Knit Evenly. Jag började berätta om den här för en kompis och insåg att jag lät helt insnöad, snudd på nörd =)

Men den är så bra så jag måste göra reklam här! Det förekommer en hel del mönster där man ska minska/öka jämnt fördelat och så sliter jag mitt hår när jag ska få maskorna jämnt fördelade och det blir alltid fel. Nu slipper jag det!! Bara lägger in antal maskor som ska minskas/ökas och antal maskor man har och så räknar appen ut det hela och guidar igenom. Och det stämmer i slutändan!! Den är värd sina 15 kronor :-) Det enda möjliga problemet är att jag inte lyckas stänga av ljudet på den *s*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar